Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
15.04.2020
Singing Rock oficiální prohlášení o desinfekci OOP
Singing Rock čelil, co by přední český výrobce, mnoha dotazům týkajících se správné dezinfekci lezeckého vybavení a osobních ochranných prostředků pr... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Nepropásněte akce a slevy!

Přihlašte se k odběru novinek, aby Vám neunikla žádná akce či sleva. 

Podpořte nás!
  1. Úvod
  2. LEZECKÉ VYBAVENÍ
  3. TRÉNINK
  4. Balkny
  5. Moon Phat Boy Fingerboard posilovací deska

Moon Phat Boy Fingerboard posilovací deska

Moon Phat Boy Fingerboard posilovací deska Trénujte i doma, deska Moon Phat Boy Fingerboard má několik možností úchopu, je nízká a tak se vejde nad ka... celý popis
Dostupnost
Skladem
Nejsme plátci DPH
2 200 Kč
ks
Číslo produktu:moonphat
EAN kód:5055403505831
Výrobce:Moon
Kompletní specifikace

Moon Phat Boy Fingerboard posilovací deska

Trénujte i doma, deska Moon Phat Boy Fingerboard má několik možností úchopu, je nízká a tak se vejde nad každé dveře a zlepšovat se na ní určitě budete. Síla v prstech je pro lezce velice důležitá. Moon Phat Boy Fingerboard je určena pro středně pokročilé a začínající lezce.

 

Struktura tréninku a doporučení od Bena Moona:

Doporučuji, aby každý vis trval mezi 5 a 8 sekundami. Zřejmě vám ani více než 8 sekund viset nepůjde. Pokud ano, chyt je pro vás příliš velký. Někdy zase budete schopni viset na chytu pouze 2-3 sekundy. To ale nevadí. Jedině tak můžete sledovat váš progres. Například pokud budete schopni viset pouze 3 sekundy, nenechte se odradit a na stejném chytu trénujte dál. Po několika trénincích uvidíte, že budete schopni na chytu viset 4 sekundy a po několika týdnech 5 nebo 6 sekund. Toto zlepšení vás bude motivovat, což je klíč k úspěchu.

Dané odpočinkové časy, sety a opakování jsou orientační. Doporučuji je přizpůsobit vašim schopnostem a potřebám. Myšlenkou je odpočinout mezi visy pouze natolik, abyste byli schopni pokračovat, ale neodpočívejte zase příliš dlouho, aby se tím neztratila efektivita tréninku. Pokud tedy potřebujete změnit dobu odpočinku, není problém. V případě potřeby je taky možné zvýšit nebo snížit zátěž pro určitý vis; pro snížení můžete použít kladku nebo gumu, pro zvýšení závaží.

U každého cvičení jsou uvedeny čísla chytů, na kterých doporučuji jednotlivé visy provádět – viz obrázek výše. Je jasné, že se jedná o rozsáhlý trénink, který bude trvat hodinu a půl, včetně zahřátí.

 

 

Zboží zařazeno v kategoriích

 

Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.